Iulia & Marius Sesiune Foto Nunta

Usor, usor a trecut si anul 2010 in domeniul nuntilor si a venit, in sfarsit, timpul sa postez cateva fotografii din ultima sedinta foto a acestui an. Am decis sa postez fotografii de la sesiunea foto de dupa nunta, care a avut loc in Arges. Ce frumos este cand toamna vine frunzele devin ruginii, cerul este de un albastru profund, lumina soarelui este galbuie, exact momentul pentru o sedinta foto perfecata. Locatii care mai de care mai frumoase, nu prea multi oameni, dar pofta de viata foarte mare si dupa cum o sa vedeti, voie buna din plin din partea Iuliei si a lui Marius, cu care in urma acestor momente am ramas foarte buni prieteni. Am avut onoarea sa particip la aceasta sesiune foto unde cei doi au demonstrat ca dragostea si pasiunea sunt mai presus de toate! Anul se incheie cu aceste fotografii, zic eu, superbe si cu cei doi tineri, de care sincer ma bucur mult ca i-am cunoscut.
Cam asta este. Sa ne bucuram de aceste fotografii si pt. ceea ce exista intre Iulia si Marius!








































































Comentarii

Postări populare